20 απλα βηματα

Καταρχας,θα πρεπει να μαθουμε καποια βασικα πραγματα,ωστε να μπορεσουμε να ειμαστε μια βιωσιμη συμμαχια και οχι απλα "μια συμμαχια" στον χαρτη...

1) εχουμε τουλαχιστον 5000 αναγνωριστικα σε πρωτη φαση σε καθε πολη.δυσκολευετε την κατασκοπεια.
2) εχουμε δημαρχο με την υψηλοτερη πολιτικη σε καθε πολη.επισης εχουμε και εναν Αξκο με υψηλη αμυνα,σε περιπτωση που δεχτουμε επιθεση και ειμαστε Online,τον βαζουμε δημαρχο.
3) χτιζουμε οταν εχουμε περισσευμα σε υλες,αμυνες στο τοιχος.δεν τρωνε καθολου απο τον πλυθησμο,παρα μονο υλες.οποτε μπορουμε να εχουμε οσες παιρνει το τοιχος...
4) προσπαθουμε καθε μερα να κανουμε τους καθημερινους στοχους,ωστε να παιρνουμε τα διαμαντια που δινει δωρο.
5) βλεπουμε που ειμαστε στον χαρτη τι "κοσμος" υπαρχει,ωστε να να μην βρεθουμε προ εκπληξεως...οι εχθροι μας ειναι με ροζ χρωμα,οι συμμαχοι με πρασινο και οι φιλιες συμμαχιες με μπλε.
6) κοιτατε τις τεχνολογικες ερευνες,να τις ερευνατε,ωστε να χετε πληθωρα επιλογων στον στρατο.
7) να λεηλατητε οσο συχνα μπορειτε τα καταλληλα πεδια που χρειαζεστε για τα αναλογα κοσμηματα που θελει για τον επομενο βαθμο.καθε πρωαγωγη,μας δινει δυνατοτητα για μια επιπροσθετη πολη.
8)σε περιπτωση επιθεσης με σκοπο την κατακτηση της πολης μας,αν βλεπετε οτι δεν υπαρχει τροπος να την γλυτωσετε,εχετε απο το συστημα μια "ανακωχη",που σταματαει τις επιθεσεις για 12 ωρες.αν το εχετε χρησημοποιησει,υπαρχει με 30 διαμαντια "σχεδιο ανακωχης" στις στρατηγικες,που μας δινει ανκωχη για 48 ωρες.οποτε και να σας τρωνε το ηθικο και να πλησιαζει στο 0,μπορειτε λιγο πριν να κανετε ανακωχη και ετσι τον "σκοτωνετε" τον εχθρο...
9) να κοιτατε να κανετε οσοι δεν εχετε ακομη πυραυλους και αυτοκινουμενα πυροβολα,τα οποια ειναι καλα και για αμυνα,εχουν μεγαλη εμβελεια,και ειναι καλα εναντιον του τοιχους.απλα οι πυραυλοι εχουν μεγαλη καταναλωση σε τροφη και σε πετρελαιο,οποτε θελει μια προσοχη.
10) να εχετε κεντρο διαβιβασεων σε καθε πολη,τουλαχιστον 5-6 επιπεδο,ωστε αν χρειαστει,να μπορεσουν οι συμμαχοι να σας βοηθησουν.
11) προσοχη στην παραγωγη τροφης οταν ζηταμε ενισχυση στρατου,.ωστε να μην βρεθουμε πολυ στο "-" και χασουμε τον στρατο.
12) οταν παμε για δημιουργησουμε νεα πολη ή να μεταφερουμε υπαρχουσα,προσεχουμε στον χαρτη να μην "κολαμε τελειως διπλα σε αλλους συμμαχους,ουτε διπλα σε εχθρους και να υπαρχουν αρκετα λιβαδια και δαση ,τα οποια μας ανεβαζουν τη παραγωγη τροφης.
13) εχουμε αναβεσμενο,οσο μπορουμε το κεντρο μεταφορων,ωστε να μπορουμε μεταξυ μας,να εχουμε γρηγορη μεταφορα υλων και στρατου,ειδικα σε περιπτωση πολεμου.
14) κοιτατε τι ζητανε οι στοχοι,ωστε να τους εκπληρωνετε συνεχως.πολυ αποκαλυπτουν αλλους στοχους που δεν φαινονται και που μας δινουν φημη και πολαα "καλουδια"
15) οταν θελουμε να λειψουμε για καποιες μερες,ενημερωνουμε την ιεραρχια με μνμ οτι θα λειπουμε και καλο θα ηταν να βγαινουμε διακοπες.οποιος δεν ενημερωνει ή και λειπει αρκετες μερες,δεν εχει και την προστασια της συμμαχιας και σε περιπτωση επαναληψης,θα αποβαλλεται
16) Η 2η ή 3η πολη,καλο θα ειναι να ειναι παρακτια...οποτε εκει πρεπει να ειναι η σκεψη μας,γιατι τα πλοια ειναι η δυναμη του παιχνιδιου.οπως βλεπετε τον χαρτη ειμαστε μαζεμενοι στην επανω αριστερη γωνια της θαλασσας με κατευθυνση προς τα δεξια παραλιακα προτιμωτερα.
17) οταν θελετε να επιτεθητε καπου,καλο θα ειναι να παρετε αναγνωριση πρωτα.γι αθτο σας ειπα θελετε πολλα αναγνωριστικα.και για αμυνα κατασκοπειας,αλλα για αντικατασκοπεια...αλλα να ξερετε μονο αν δεν γινουν αντιληπτα τελειως τα αεροσκαφη,δεν σας εχει παρει χαμπαρι ο εχθρος.αλλιως αν σας βγαλει μαχη και να να τις κερδισετε το ποιο λογικο ειναι,αν εχει ανεβασμενο το κεντρου ελεγχου ο αντιπαλος,να σας καταλαβε.
18) στο παγκοσμιο καναλι,να ξερετε ποτε να μιλατε γιατι το βλεπουν ολοι...και οι εχθροι...οποτε να προσεχετε τι λετε.υπαρχει πρωτα η συμμαχια και μετα ολα τα αλλα...
19) γινετε ολοι μελη του φορουμ και διαβαζεται το.εχει αρκετα θεματα που θα σας λυσουν πολλες αποριες ιδιως στην αρχη.
20) ενηρωνουμε ,για την θεση μας στο χαρτη,ωστε να ξερουμε ο καθενας που βρισκεται

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Τροπος ομιλιας στα μυνηματα

1) Οταν θελουμε να στειλουμε κυκλικο,γραφουμε στο θεμα σε παρενθεση "Κυκλικο"

2)  Οταν θελουνε να στειλουμε σε μελος της συμμαχιας προσωπικο,γραφου σε παρενθεση "προσωπικο"

ωστε οτι μυνημα παιρνουμε που δεν γραφει κατι απο αυτα τα 2,να ξερουμε οτι ειναι απο ασχετο και να μην πανικοβαλλομαστε και ψαχνουμε ενα ενα τα μελη.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΣΤΑ ΚΥΚΛΙΚΑ.